Сарантис низ целиот свет


Посетете ја нашата веб-страница на групата

Сарантис Група | Англиски

Или изберете локација

Зората на новата ера за STR8

20 МАРТ 2019

STR8 се открива себеси и ве инспирира да не решите ништо помалку од одлично

 

20.03.2019 година - STR8 е сакан бренд на кој не му треба воведување. Напиша своја единствена приказна во животот на младите низ целиот свет. Приказна за инспирација и мажественост која се развивала низ времето, но секогаш останала вистинска и релевантна. Ја слави моќта да останете верни на себе и на вашата визија во животот, бркајќи ги вашите соништа без да се откажете и да пронајдете мотивација во вашата внатрешна сила.

STR8 прави одличен чекор напред, доаѓа во нова ера. Ера кога елеганцијата ги исполнува моќта и мажественоста е софистицираност. Новото брендско мото го поставува тонот: Избери најдобро. Моќен повик за акција за сите млади мажи да излезат од таму, без никаков страв и двоумење, и да се стремат кон она што навистина им е важно.

Пакувањето значително се разви, исто така, бидејќи новиот калај, „познатата“ трговска марка STR8, сега нуди врвен и минимален дизајн на црно во сите мириси. Елеганцијата на брендот е нагласена со новото лого и нарачаната типографија, чија комбинација резултира со нов и интригирачки предлог. Новата линија на мириси ги вклучува сите варијанти што луѓето ги сакаат, но исто така го привлекува примамливиот додаток на „Rise“, нов мирис со потписот на Јанис Антетокомунпо. „Rise“ е свеж и елегантен мирис со врвни ноти од цитрус, овошно срце со нане, комбинирано со скапоцени дрвени ноти, што совршено ја комплетира палетата на мириси STR8.

Како амбасадор на STR8, Јанис Антетокомунпо идилично ги претставува сите вредности на брендот. Бидејќи е вистински остварувач, ianанис го инспирира секој млад човек да прави што навистина сака во животот, да се снајде одлично и да го доживее страшното чувство на успех. Во новата рекламна комуникација, го гледаме Јанис како настапува на симболичен начин во неговото „природно опкружување“, кошаркарско игралиште, и на овој начин, тој создава силни и незаборавни слики.

Еволуцијата на STR8 ја надминува линијата за мирис. Сосема нова линија дојде да ја промени дневната рутина на човекот „работи напорно, играј повеќе“: Белата линија на STR8 перформанс. Достапно во 4 различни варијанти, тој вклучува дезодоранси и гелови за туширање, пријателски на кожата, кои нудат ефикасна заштита преку комбинација на напредни формули и машки мириси. Спрејовите против потење нудат до 72 часа екстремни перформанси против потење, додека ролоните и стиковите го комплетираат редот на перформанси со интензивна долготрајна заштита од потење! Гелите за туширање 3 во 1 го надополнуваат искуството на перформансите, нудејќи длабоко чистење за тело, лице и коса, како и акција за дезодорирање, за чувство на свежина што трае до 12 часа! Минималното, целосни бело пакување ја прави линијата за STR8 перформанс навистина издвоена по својата единственост. На крајот на краиштата, ние зборуваме за линијата што е дел од дневната рутина на Јанис Антетокомунпо . Ако може да ги задоволи интензивните потреби на професионален ΝΒΑ спортист, замислете што може да направи за вас. Новата STR8 перформанс линија е тука за да ви понуди свежина, заштита и перформанси што ви требаат!

STR8 перформанс линија е воведена преку високо забавно видео со Јанис Антетокунмпо во шокантна улога. Бидете во тек со STR8 YouTube каналот за сите дигитални искуства!

Да се бркаат своите цели и да се бориш за да се постигне големината не се случајни дела. Да се избере најдоброто, тоа е избор. Дозволете STR8 да ве инспирира да ги следите вашите соништа, без двоумење, да целите високо и да посегнете по сопствената величина. Пробајте!

-Крај-

За STR8

STR8 е популарен спектар на машки мириси, со голема свесност во сите земји во кои работи Sarantis Group. STR8 е упатено до младите мажи, поддржувајќи ги да ја следат својата страст, да ги надминат нивните граници, да дадат се од себе за да станат подобри секој ден.

Зората на новата ера за STR8 (376,4KB)

Сарантис Груп го прослави Меѓународниот ден на шумите преку иницијативата на bioten за садење дрвја на Филипините

Брендот за лична нега bioten на Сарантис Груп го го прослави Меѓународниот ден на шумите преку тековната  иницијатива за пошумување на Филипините   Сарантис Груп, една од најголемите мултинационални компании за производи за широка потрошувачка со значајно меѓународно присуство, водечки брендови и партнерства, преку своите корпоративни и производни иницијативи ги зголеми своите напори да има позитивно  општественo и еколошкo влијание во своите оперативни земји.
Повеќе
Change cookies consent Revoke cookies consent